Apartmaji NenoRab Lopar - Hrvaški otoki

Ocena gostov na podlagi 2 mnenj
Dobro 3/5
Podroben opis

Popolnoma opremljeni apartmaji za dve odrasli osebi in dva otroka. Apartmaji imajo eno spalnico, kopalnico, dnevno sobo ter kuhinjo in jedilnico. Imamo zunanjo teraso pokrito z nadstreškom s klopmi in žarom ter ležalniki. Vsak apartma ima ločeno teraso. Hiša z apartmaji se nahaja prva vrsta do morja (10m), na peščeni plaži z objekti za otroke (gugalnice, tobogan, gusarski čoln, pedaline, odbojka, vaterpolo, nogomet ...). Izberite najboljše počitniško mesto zase in za svoje otroke. Dobrodošli!

Namestitvene enote
Več informacij
Plačilo in pogoji
Stanovanje rezerviramo s plačilom akontacije na naš račun v višini 30% celotne cene. Čas prihoda je po 14. uri, odhod pa do 8. ure zjutraj. Upoštevajte čas prihoda in odhoda drugih gostov.
Turistična taksa je vključena v ceno.
Dokument o potrditvi rezervacije ob rezervaciji
Politika odpovedi
V primeru nezmožnosti prihoda na predvideni termin se akontacija ne vrača, lahko pa termin prestavimo za drugega prostega ali za naslednje leto, odvisno od vaših možnosti.
Razdalje
Tip plaže
Peščena, Prodnata, Betonska, Skalnata,
Dodatna ponudba
Z našim apartmajem nudimo brezplačno vožnjo s pedalinami, ki jih najamemo na Paradise Beach.
Prikaz zemljevida
Siófok,
Odlično! (5/5) Prebival v A2+2, Avgust 2020
Super dopust

Radi smo bili tako blizu plaže, mirno mesto. Zelo prijazen gostiteljski gostitelj. Bilo je popolno z dvema majhnima otrokoma. Imajo svoje čolne s pedali.

Priporočeno za : Osebe željne mira, Družine z otroki,
Komentar je preveden iz madžarski - Prikaži original
Gorenjska,
Katastrofa (1/5) Prebival v A2+2, Avgust 2019
kizt 21

Ker smo tukaj pred leti že dopustovali in nam je bilo všeč, smo se odločili, da pridemo nazaj tudi v letu 2019. Vendar pa tokrat so se stvari zapletle že tretjo noč. Namreč med tuširanjem je počila tuš kad, tako da je bila potrebna menjava komplet tuš kabine. Ko sem to povedal lastniku g. Nenadu Rukavini je prišel pogledat nastalo škodo. Nakar me je začel obtoževati, da sem mu namerno poškodoval kad in da je to nemogoče da bi počilo, pri normalni uporabi. Skušal sem mu dopovedati, da sem se normalno tuširal ampak me je še naprej obtoževal na zelo agresiven način, in to pred mojimi tremi majhnimi otroci. Nakar je prišla še njegova žena, ki me je prav tako obtoževala, da sem namerno poškodoval kad za tuširanje. Kot, da sem jaz kriv da je oprema dotrajana oz. nekvalitetna. Z mojo ženo sva bila šokirana nad odnosom gosp. Nenada Rukavine in njegove žene oz. smo se počutili kot nezaželjeni gosti, zato sva se odločila, da predčasno odidemo domov po 4 dneh, kljub temu da sva plačala za 10 dni. Preden smo odšli domov, mi je še grozil da me bo tožil in da bom plačal tako ali drugače nastalo škodo. Če tega ne bi doživel na lastni koži, ne bi verjel da je to mogoče.

Priporočeno za :
Odgovor lastnika
Odgovor

Pozdravljeni, ne navedite lažnih podatkov o nas, da bi upravičili škodo, nastalo na stanovanju. Tuš, ko je vidno pokvarjen s silo, ne pa pri tuširanju, ker vsak, ki razume sestavo posode za tuširanje, ve, da ga ni mogoče razbiti na drugačen način, zlasti ne, če je bil pred 3 leti postavljen nov. Številni najemniki prevzamejo predplačilo pred vstopom v stanovanje, ki ni vrnjeno, če je nastala škoda, če se v nasprotnem primeru vrne polog. Pametno ste poslali e-poštno sporočilo, da se je, ko se je »zlomilo«, namesto da bi povedali lastniku in nas arogantno obravnavali, kot da smo krivi za to, kar se je zgodilo. Na koncu ste nas komaj spustili v naše stanovanje, da bi videli škodo, ki je bila storjena, ker nam ni dovoljeno vstopiti vanjo ?! Po naši razlagi, da ko se med prhanjem ni moglo zlomiti, kar je vsem nam jasno in da je treba čakati na novo, ker pri nas niso takoj na voljo vse dimenzije, ste se še vedno arogantno pogovarjali in nas napadali v lastni hiši, namesto da bi se opravičili za škodo. plačali ste enako. Ne vem, kako ste razmišljali, da bi se tuširali brez kadi še 6 dni, dokler ni prispela ?! Če ne bi bili pošteni in korektni najemniki, ne bi prišli k nam že tretje leto in se drugi gostje ne bi vrnili. Ko drugič komentirate, navedite samo resnična dejstva, ker DOGODEK LAHKO POTRDITE GOSTNIKI, KI SO BILI V DRUGEM STANU. Hvala vam

Nenad Rukavina Oglaševalec od leta 2014
Jeziki, ki jih lastnik govori:
Hrvaški, Angleški, Nemški, Italijanski,
Oglas Apartmaji Neno je bil obiskan 61395 krat od 24.06.2014.