Počitniška hiša AdrianaRažanj (Rogoznica) - Šibenik in okolica

Ocena gostov na podlagi 10 mnenj
Odlično! 5/5
Podroben opis

Zaliv Stivašnica nahaja počitniška domov Adriana. To se nahaja le nekaj korakov od morja vsebuje vse, kar potrebujete za sproščujoč oddih v vročih poletnih dneh, ali ste prišli z družino ali prijatelji. Obstajajo tri spalnice, dnevno sobo, kuhinjo in kopalnico. Hiša je prostorno dvorišče z jasnim pogledom na obzorju in romantičnih sončnih zahodov. Naši gostje in mi se bomo potrudili, da bodo prijazni gostitelji.

Namestitvene enote
Več informacij
Plačilo in pogoji
Plaža stoli in senčniki na plaži, Wi-Fi, klimatska naprava in končno čiščenje so vključeni v ceno. Oseba, starejša od 10 EUR / dan
Turistična taksa je vključena v ceno.
Razdalje
Tip plaže
Betonska, Skalnata,
Dodatna ponudba
Naši gostje so pozdravili s pijačo dobrodošlice. Imate uporabe zunanjega žara, tuši in parkirišče. Nudimo tudi možnost povezave z ladjo do 6 m pred hišo.
Prikaz zemljevida
Napišite komentar!
GLASGOW,
Odlično! (5/5) Prebival v A4+2, Maj 2023
Najbolj neverjetno popolno, mirno, sproščujoče, brezhibno čisto mesto na svetu

Ravno danes sem se vrnil iz tega neverjetnega raja! Ne vem, kje naj začnem, saj je toliko pozitivnega. Najprej sta Nila in Tomislav najbolj prijazna gostitelja, kar sva jih kdaj srečala. Resnično so nas obravnavali kot prijatelje in niso mogli storiti dovolj, da bi bili vsi trije srečni. Pričakali so nas s čudovitim svežim kruhom in krožnikom tapasov, tudi njihovim domačim vinom in številnimi osvežilnimi pijačami! Moj prijatelj, ki obožuje rdeče vino, je rekel, da je to popolnoma lepo vino. Dom je neokrnjeno čist. Govorim o vsakem centimetru prostora znotraj in zunaj!!!!! Vsaka skodelica, kozarec, krožnik, jedilni pribor, vse je kot novo. Tla se svetijo. Notranja kopalnica in zunanje stranišče sta najčistejša, kar jih boste kdaj našli! Pomislili so na vse, kar potrebujete za najboljše počitnice. Zdaj pa govorimo o zunanjosti! Vau - to je najboljše mesto, kjer smo kdaj bivali. Obstaja toliko ležalnikov in tudi zunanja kuhinja z umivalnikom in hladilnikom! Razgledi!! Hodiš po nekaj stopnicah do lastnega zasebnega območja za sončenje in je na betonu, tako da ni peska, ki bi te motil. Kopali smo se v morju in tam ni plavala nobena druga oseba - samo mi. Bilo je tako neverjetno zasebno. Šum valov - sedenje na terasi ali v zunanji kuhinji - ali pa smo neke noči celo sedeli ob vodi, nepozabno. Spomini, ki smo jih ustvarili s tem čudovitim domom! Domov sem se vrnil spočit in sproščen – tako se nisem počutil že mesece. Moja dva prijatelja sta rekla enako, da menita, da sta imela prave počitnice. Če razmišljate o rezervaciji tega mesta - le storite to! Nikoli ne boste ostali na takem mestu. Imam ogromno slik in videoposnetkov in nekaj jih bom naložil. Komaj čakamo, da se vrnemo!

Priporočeno za : Osebe željne mira, Družine z otroki, Ogled znamenitosti,
Komentar je preveden iz angleški - Prikaži original
Ostrava ,
Odlično! (5/5) Prebival v A4+2, Julij 2022
Adrianina romantična sanjska počitniška hiša

Za nas je bilo bivanje v tem dobesedno popolnem kraju uresničitev počitniških sanj! Brez pretiravanja je raj! Hiša se nahaja tik ob morju, terasa ponuja čudovit razgled, grozdje raste nad vašo glavo in lahko berete knjigo pod figo in zvečer opazujete sončni zahod. Kot iz romana. A hkrati je zagotovljeno vse udobje, in sicer popolno opremljena hiša do zadnje podrobnosti. Razkošno, lepo, čisto, okusno in praktično! Zunanji tuš, hladilnik, kuhinja in žar, možnost priveza za čoln in za povrh še nekaj dodatnega. Vzdušje ustvarjajo prijazni in ustrežljivi lastniki, ki razmišljajo o tem, kako svojim gostom omogočiti prijetno in enostavno bivanje. Med drugim smo imeli na primer prijeten sprejem z gostoljubjem, v kuhinji je kava in čaj, pa začimbe in druge stvari, ki jih morda pozabiš doma. Za piko na i pa vsako jutro dostavijo svež kruh in ribe. Najboljše počitnice in počitek za nas! Nilo in Tomislav, hvala za vse in želimo, da se naslednje leto spet vrnemo!

Priporočeno za : Aktivni odmor, Osebe željne mira, Družine z otroki, Romantike, Ogled znamenitosti,
Komentar je preveden iz Češki - Prikaži original
Vienna,
Odlično! (5/5) Prebival v A4+2, Maj 2022
Romantičen kraj z veliko udobja

Bili smo 10 dni v tej fantastični hiši. Zelo dobro je opremljen (imate res vse in zgoraj kar potrebujete v kuhinji, opremo za plažo - ležalniki, senčnik - in celo drva za žar). Gostitelji so zelo, zelo prijazni. Pobrali so nas v središču vasi, ker smo težko našli Naslov, imeli so košaro dobrodošlice (prišli smo pozno popoldne in smo bili tega zelo veseli). Vsa komunikacija je bila zelo enostavna. Pri hiši imate čudovit pogled na sončni zahod in v nekaterih dneh smo imeli celo obisk nekaterih delfinov (WOW!). Kraji so bili zelo mirni (pa smo bili tam maja, ne vem, kako je poleti), vendar potrebujete avto, da pridete do mini marketa ali restavracije ali pa hodite približno 20 minut. Hvala Nila za te čudovite dni v vašem domu!

Priporočeno za : Osebe željne mira, Družine z otroki, Romantike, Ogled znamenitosti,
Komentar je preveden iz angleški - Prikaži original
Prikaži vse ocene
Nila & Tomislav Peros Oglaševalec od leta 2015
Jeziki, ki jih lastnik govori:
Hrvaški, Angleški,
Več o lastniku

Mi smo srečno poročen par z dvema sinovoma. Radi se družijo, naravo in morje. Sem ljubitelj podvodnega sveta in strasten podvodni ribič in vsak prosti trenutek, ki ga uporabljam, da so pod morjem.

Oglas Počitniška hiša Adriana je bil obiskan 41992 krat od 22.06.2015.