Z gostiteljem sva se vsaj teden dni vnaprej preko elektronske pošte dogovorila, da naju bo 18 ur pred prihodom obvestil, da so mu v stanovanju popokale cevi. Povrhu upajo, da nam lahko najamejo še kakšno stanovanje, ki pa je dražje. Mislim, da je to nesramno, če se zgodi nesreča, ni naš problem, da jo oskrbimo, on je dolžan zagotoviti namestitev. Poleg tega, če ima v ponudbi še eno stanovanje, ki je dražje, to pomeni, da ima prazno mesto, da bi nam ga dal za isto ceno in zaslužil, ga pusti prazno. Obljubil je, da pokliče naslednji dan, ko bo ocenil situacijo s "cevmi" (iskreno dvomim, da se je zgodilo isto, mislim, da je samo požrešen po denarju), vendar se ni nikoli oglasil. Iz prikolice nisem vzel dražjega in koncu nisva prespali pri njem, upa, da bodo ljudje glasovali z denarnico ne nasedajo umazanim trikom voditelja.
Priporočeno za :