Apartmaji Tina Žuljana - Dubrovnik

Ocena gostov na podlagi 2 mnenj
Odlično! 5/5
Podroben opis

Popolnoma in moderno opremljeni apartmaji v Žuljani na polotoku Pelješac se nahajajo v prvi vrsti do morja na lokalni rivi.

Namestitvene enote
Več informacij
Plačilo in pogoji
Akontacija znaša 10% celotne cene, preostanek pa ob prihodu v apartma. Idealen čas prihoda je ob 14.00, odhod pa ob 10.00.
Turistična taksa je vključena v ceno.
Razdalje
Sveti Martin pod Okićem,
Odlično! (5/5) Prebival v A3+2, Junij 2023
Počitek za dušo in telo

Apartmaje Tina iz srca priporočam, saj so nam omogočili dopust, kakršnega še nismo imeli. Hiša je dobesedno na plaži, mi smo bili v pritličju in se je izkazala za idealno za naju z dvema otrokoma, ker ni treba skrbeti za pakiranje stvari, odhod na plažo, otroci se lahko kopajo. kadar hočejo in jih gledamo s terase, medtem ko kuhamo kosilo ali pijemo kavo. Apartma je velik, prostoren in opremljen z vsemi potrebnimi pripomočki, velik plus pa dam temu, da ima tudi pomivalni stroj. V bližini je več drugih lepih plaž, ki so oddaljene nekaj minut hoje. Kraj je miren in ima vse potrebno za popolne počitnice.

Priporočeno za : Aktivni odmor, Osebe željne mira, Starejše osebe, Družine z otroki, Romantike,
Komentar je preveden iz hrvaški - Prikaži original
Vinkovci,
Odlično! (5/5) Prebival v A2+2, Avgust 2021
Če bi iskali, ne bi našli boljšega!

Za mesto Žuljan sem slišal od svojega bratranca iz Splita, ki mi je povedal, da so tam najboljše plaže. Potem ko smo bili v Slanem zavedeni glede namestitve, ki smo jo rezervirali preko Booking.com-a, smo bili izčrpani in nam je to ubilo voljo do počitka, smo morali nujno poiskati drugo prenočišče in nič nas ni vezalo na Slano. Ker smo razmišljali, da bi naredili nekaj ekskurzij v okolici južne obale (Dubrovnik, Korčula ...), sem se odločil, da grem prvič na spletno stran Apartmanija.hr in vpišem kraj Žuljan. Naletela sem na Apartmaje Tina in videla slike apartmajev in kar ugodno ceno. Poklical sem gospoda Davorja in prosil za svobodo stanovanja. Cenejša stanovanja so bila zasedena, a poglejte usodo nekoga, ki je odpovedal malo večje stanovanje in to ravno v obdobju, ki nam ustreza. Privolili smo, ker nismo imeli več moči prositi za kaj drugega. Z gospodom Davorjem sva se po telefonu dogovorila, da nas počaka in da prideva zjutraj čim prej. V strahu, da ne bi več doživeli neprijetnega presenečenja, smo želeli čim prej priti v Žuljan. Gospod Davor je držal besedo in nam razkazal stanovanje, ki nas je navdušilo, pa tudi razgled s terase, ki ga najdemo le v filmih. Ob spoznavanju Žuljane in njenih plaž smo ugotovili, da se bomo potem, ko se vsaj enkrat naveličamo potovati po svetu, vrnili v Žuljano in si spočili dušo. To so bile moje prve poletne počitnice skupaj z Ano in nami in z igro usode sva našla kraj, kamor se bova, upam, še večkrat vrnila in uživala. Hvala gospodu Davorju in njegovi družini za čudovito gospodinjstvo in postrežbo.

Priporočeno za : Osebe željne mira, Družine z otroki, Romantike,
Komentar je preveden iz hrvaški - Prikaži original
Davor Lopin Oglaševalec od leta 2019
Jeziki, ki jih lastnik govori:
Hrvaški, Angleški, Nemški,
Oglas Apartmaji Tina je bil obiskan 48629 krat od 26.11.2019.